فرصتی برای کارآفرینان گردشگری

به گزارش مجله صادق ویلا، شرکت در چهاردهمین دوره #جشنواره کارآفرینان برتر ضمن فراهم آوردن فرصتی ویژه برای افراد خلاق، صاحبان کسب و کارهای متمایز و در نهایت کارآفرینان حوزه #گردشگری کشور، امکان محک و رقابت میان آن ها را برای دستیابی به بهترین های این حوزه ایجاد خواهد نمود.

فرصتی برای کارآفرینان گردشگری

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری تاکید نمود: شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ضمن فراهم آوردن فرصتی ویژه برای افراد خلاق، صاحبان کسب و کارهای متمایز و در نهایت کارآفرینان حوزه گردشگری کشور، امکان محک و رقابت میان آن ها را برای دستیابی به بهترین های این حوزه ایجاد خواهد نمود.

به گزارش دنیای سفر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، زاهد شفیعی با اشاره به این که چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر به وسیله وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می گردد، یادآور شد: در این دوره از جشنواره صنعت گردشگری هم وارد عرصه رقابت شده و کارآفرینان خود را انتخاب خواهد نمود.

وی اضافه نمود: در حال حاضر مراحل ثبت نام داوطلبان این رویداد به وسیله سایت karafarinanebartar.mcls.gov.ir در حال اجرا است و داوران استانی هم به تفکیک هر استان معرفی و مشخص شده اند.

شفیعی بیان نمود: با وجود شرایط ناشی از کرونا و رکود در بخش گردشگری همه کشورهای دنیا، برگزاری این گونه از رویدادهای رقابت آفرین می تواند برای سال های آینده تجارب مؤثری در مشارکت و رقابت واحدهای مختلف گردشگری به تعداد آید.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری درباره شاخص های انتخاب کارآفرین برتر گفت: به کارگیری ایده های خلاقانه و روش های نو در جذب گردشگران، استفاده از فناوری های به روز و نو در عرضه خدمات و محصولات گردشگری، کاهش آسیب های محیط زیست و توسعه گردشگری پایدار، جذب همکاری ها و مشارکت با ذی نفعان گردشگری و جوامع محلی، متنوع سازی خدمات و محصولات گردشگری برای ایجاد مزیت رقابتی در کسب و کار خود، افزایش درصد اشغال تخت و یا مقدار جذب گردشگران داخلی و خارجی، توجه به کیفیت ارایه خدمات گردشگری و جلب رضایت گردشگران از جمله معیارهای در نظر گرفته شده برای انتخاب کارآفرین برتر به تعداد می آید.

ثبت نام در این جشنواره از اول تیرماه شروع شده و تا دهم مردادماه 1400 ادامه دارد و کارآفرینان با مراجعه به وبگاه karafarinanebaeertar.ir یا karafarinanebaeertar.mcls.ir می توانند فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. این جشنواره بیشتر با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر در سراسر کشور انجام می گردد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1060

به "فرصتی برای کارآفرینان گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصتی برای کارآفرینان گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید