حمایت اسطورۀ بارسا از کورتوا

به گزارش مجله صادق ویلا، ریوالدو ستاره برزیلی سابق بارسلونا، حرف های کورتوا را در خصوص قهرمانی رئال منطقی و انتقادها از او را غیرمنصفانه خواند.

حمایت اسطورۀ بارسا از کورتوا

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، با شیوع ویروس کرونا در اسپانیا، بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که رقابت های لالیگا نیمه تمام اعلام و بارسلونا به عنوان قهرمان معرفی گردد.

تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید، در آن موقع چنین اقدامی را غیرمنصفانه خواند و مدعی بود که تیم آنها در صورت از سرگیری رقابت های لالیگا، قهرمان خواهد شد.

حالا که سرنوشت رقابت های لالیگا تعیین و طبق گفته های کورتوا رئال مادرید قهرمان شد، ریوالدو ستاره برزیلی بارسلونا از این بازیکن حمایت کرد و انتقادها را از این بازیکن غیرمنصفانه خواند.

ستاره سابق بارسا گفت: رئال مادرید به شایستگی قهرمان لالیگا شد و فرایند خوبی را با ازسرگیری رقابت های لالیگا طی کرد. درست است که بارسلونا امتیازات زیادی را از دست داد اما رئال 10 بازی را پشت سرهم پیروز شد. حالا می توان گفت که کورتوا برحق و انتقادها از او غیرمنصفانه بود. خیلی ها او را مسخره کردند اما همه چیز تغییر کرد و رئال با 7 امتیاز اختلاف قهرمانی را از آن خود کرد.

  • عکس|واکنش عجیب روزنامه کاتالان| رئال مادرید قهرمان VAR
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 433

به "حمایت اسطورۀ بارسا از کورتوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اسطورۀ بارسا از کورتوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید