تاسیسات الکترونیکی بازار تاریخی زنجان سامان دهی می شود

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از سامان دهی تاسیسات الکترونیکی بازار تاریخی زنجان خبر داد.

تاسیسات الکترونیکی بازار تاریخی زنجان سامان دهی می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند دوشنبه 16 تیرماه اعلام نمود: با توجه به بافت تاریخی و قدمت بازار، شبکه های فرسوده تاسیسات الکتریکی بازار نیاز به تعمیر و تعویض داشتند که اجرای فاز اول طرح اصلاح شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان در راسته عبدالعلی بیک، راسته میوه فروشان و راسته جگرپزان انجام می شود.

ارجمند اضافه کرد: یکی از مسائل بافت تاریخی بازار تاریخی زنجان، سیستم سیم کشی آن است که در گذشته برای توزیع برق ایجاد شدهاند چرا که علاوه بر مستعد حادثه و خطرآفرین بودن، منظر و سیمای نامطلوبی به بازار داده است.

او اظهار کرد: باید برای حل مسائل بازار تاریخی زنجان گام به گام پیش برویم و قطعاً با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده می توانیم از بار مسائل بکاهیم در بیشتر مواقع نیز اتصالات برقی دلیل وقوع آتش سوزی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان یادآور شد: ساماندهی تأسیسات الکتریکی بازار زنجان، در اولویت پروژه های امسال استان است و فاز اول آن در حال انجام است و در صورت تخصیص اعتبار فازهای بعدی انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 412

به "تاسیسات الکترونیکی بازار تاریخی زنجان سامان دهی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیسات الکترونیکی بازار تاریخی زنجان سامان دهی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید