بیک لیک لی: لیست 6 نفره را تا اواسط اردیبهشت اعلام می کنیم، برای هر 2 مسابقه انتخابی المپیک برنامه ریزی کرده ایم

به گزارش مجله صادق ویلا، سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران گفت: لیست 6 نفره تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک را تا اواسط اردیبهشت ماه به فدراسیون جهانی اعلام می کنیم.

بیک لیک لی: لیست 6 نفره را تا اواسط اردیبهشت اعلام می کنیم، برای هر 2 مسابقه انتخابی المپیک برنامه ریزی کرده ایم

نیکا بیک لیک لی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص نخستین اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات انتخابی بازی های المپیک توکیو گفت: نخستین اردوی آمادگی برای شرکت در مسابقات مقدماتی المپیک توکیو را از 17 فروردین ماه آغاز کرده ایم. البته مقدمات برگزاری اردوها از سال گذشته برنامه ریزی شده بود که به دلیل فشار رقابت های لیگ باشگاهی و حضور بازیکنان دعوت شده در رده بندی و فینال، اردوها را به بعد از لیگ موکول کردیم.

وی درباره جابه جایی محل تمرین تیم ملی گفت: هشت اردو را تا اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک پیش بینی کرده ایم. اردوها را با توجه به مسابقات لیگ باشگاهی مردان به جای دیگری منتقل کردیم که خوشبختانه به استخر و سالن بدنسازی مجهز و فقط در اختیار تیم ملی بسکتبال سه نفره است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران، اواسط اردیبهشت ماه را برای اعلام لیست بازیکنان جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک مطرح نمود و اضافه کرد: لیست 6 نفره تیم اعزامی را باید تا تاریخ اواسط اردیبهشت ماه به فدراسیون دنیای اعلام کنیم و پیش بینی ما برگزاری سه اردو تا زمان اعزام تیم ملی است. به این ترتیب در اردوی بعدی برخی بازیکنان خط می خورند تا در پایان اردوی سوم لیست 6 بازیکن را به فیبا اعلام کنیم.

وی همچنین درباره ترکیب بازیکنان دعوت شده به اردو گفت: 10 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی به جز سعیده علی که نفر اول ایران و خداحافظی کرده است، بازیکنان برتر رده بندی ایران هستند.

بیک لیک لی رقابت در دور اول مسابقات انتخابی المپیک را سخت تر ارزیابی کرد و ادامه داد: در دور اول مسابقات تیم های زیادی که در رده بندی اول دنیا هستند، حضور دارند، اما در دور دوم تعداد تیم ها کمتر و رقابت آسان تر می شود، چون برخی تیم ها در دور اول صعود خواهند کرد. با این وجود ما برای هر دو دور برنامه ریزی کرده و تیم ها را آنالیز می کنیم و امیدواریم در هر دو دور دست پر از مسابقات برگردیم و رقابت های خوبی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 887

به "بیک لیک لی: لیست 6 نفره را تا اواسط اردیبهشت اعلام می کنیم، برای هر 2 مسابقه انتخابی المپیک برنامه ریزی کرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیک لیک لی: لیست 6 نفره را تا اواسط اردیبهشت اعلام می کنیم، برای هر 2 مسابقه انتخابی المپیک برنامه ریزی کرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید