اشتباه عجیبی که مدام تکرار می گردد

به گزارش مجله صادق ویلا، همچنان اصرار در رابطه با انتشار یک خبر وجود دارد. این درحالی است که در رابطه با منع چیزی که در این خبرها روی آن تاکید می گردد حدود دو هفته پیش قانونی وضع شده است.

اشتباه عجیبی که مدام تکرار می گردد

از پروفایل ما بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران ، اوضاع در رابطه با نیمکت مربی گری استقلال به گونه ای پیش می رود که بسیاری تصور می نمایند استراماچونی به استقلال برمی گردد و فصل آینده این ایتالیایی مجددا سکان دار راهنمایی آبی های پایتخت خواهد بود. اما در این میان یک نکته مهم وجود دارد. جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز چندی پیش برگزار گردید که یکی از مصوبات این جلسه این بود: ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی برای فصل آینده در کلیه باشگاه های کشور با توجه به عدم در اختیار داشتن منابع ارزی و محدودیت های نقل و انتقال ارز.

بر اساس این قانون تصویب شده هیچ مربی و بازیکن خارجی برای فصل آینده جذب نخواهد شد و خارجی های موجود در باشگاه ها فقط می توانند قرارداد خود را تمدید نمایند که البته این یکی هم در خصوص استراماچونی صدق نمی کند چون او اوایل فصل نوزدهم قرارداد خود را با استقلال فسخ نموده بود. او به هیچ عنوان شرایط ورود به فوتبال ایران را ندارد مگر اینکه قانون تصویب شده فدراسیون فوتبال با سلسله اتفاقات عجیبی منتفی گردد. با این اوصاف معین نیست تکرار اخبار مربوط به بازگشت استراماچونی به استقلال با چه هدفی است. شاید یک اشتباه ناشی از بی اطلاعی از قانون جدید فدراسیون باشد و شاید هم یک عمل هدف دار.

به هر حال استراماچونی بیاید و نیاید فرهاد مجیدی احتمال زیاد در این تیم ماندگار نیست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 499

به "اشتباه عجیبی که مدام تکرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه عجیبی که مدام تکرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید