ابتکار ژاپنی؛ مایکروویو بی سیم ماکیتا

به گزارش مجله صادق ویلا، این دستگاه در موقعیت های مختلف مانند کارگاه های ساختمان سازی، مکان های کمپینگ و پیک نیک، خودروها و حتی منطقه ها آسیب دیده به واسطه بلایای طبیعی یا رویدادهای دیگر می تواند مفید باشد.

ابتکار ژاپنی؛ مایکروویو بی سیم ماکیتا

خبرنگاران - برخی افراد دوست دارند همواره مقداری غذا به همراه خود داشته و گاهی اوقات آرزو دارند که آن را گرم مصرف کنند.

شرکت ژاپنی ماکیتا که در زمینه تولید ابزارهای برقی فعالیت می کند با معرفی یک مایکروویو قابل حمل سرانجام راه حلی برای این مساله ارائه کرده است. مایکروویو تازه ماکیتا برای افرادی که دوست دارند به کمپینگ بروند یا در کارگاه ساختمان سازی غذای خود را گرم مصرف کنند، گزینه ای ایده آل است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

مایکروویو بی سیم ماکیتا

این مایکروویو از سامانه بی سیم اکس جی تی (XGT system) ماکیتا برای کمک به گرم کردن غذا و تنقلات حتی در حال حرکت استفاده می کند. این مایکروویو قابل حمل دارای باتری قابل شارژ 40 ولتی است که می توان از آن برای تولید تا 500 وات نیرو کمک گرفت.

ویژگی های ایمنی نیز در مایکروویو بی سیم ماکیتا در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به غیرفعال شدن دستگاه هنگام کج شدن یا باز بودن درب اشاره کرد.

پس از شارژ کامل باتری مایکروویو ماکیتا، امکان گرم کردن تا 11 وعده غذایی یا 20 نوشیدنی وجود خواهد داشت. اما اگر قصد گرم کردن وعده های غذایی منجمد را داشته باشید، این ممکن است انرژی بیشتری مصرف کرده و تعداد وعده های غذایی قابل گرم کردن کاهش یابد.

مایکروویو ماکیتا دارای یک درگاه یواس بی نیز است که از آن می توان برای شارژ باتری گوشی هوشمند یا ابزارک های دیگر استفاده کرد. این مایکروویو دارای یک دسته و یک بند برای حمل راحت است.

مایکروویو بی سیم ماکیتا در حال حاضر فقط در ژاپن عرضه شده و برچسب قیمت حدود 537 دلار را یدک می کشد. این دستگاه در موقعیت های مختلف مانند کارگاه های ساختمان سازی، مکان های کمپینگ و پیک نیک، خودروها و حتی منطقه ها آسیب دیده به واسطه بلایای طبیعی یا رویدادهای دیگر می تواند مفید باشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1535

به "ابتکار ژاپنی؛ مایکروویو بی سیم ماکیتا" امتیاز دهید

1 کاربر به "ابتکار ژاپنی؛ مایکروویو بی سیم ماکیتا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار ژاپنی؛ مایکروویو بی سیم ماکیتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید