آیا ال جی می خواهد گوشی های سری جی را کنار بگذارد؟

به گزارش مجله صادق ویلا، بعد از انتشار گزارشی در خصوص کنار گذاشتن برند گوشی های سری جی توسط ال جی، این شرکت در خصوص این موضوع توضیحاتی ارائه نموده است. در ایمیلی که توسط روابط عمومی ال جی برای سایت Android Authority ارسال شده آمده: پیشنهادهای زیادی در حال مطرح شدن هستند و زمانی که استراتژی ما برای گجت بعدی معین گردد، مستقیما آن را اعلام خواهیم کرد.

آیا ال جی می خواهد گوشی های سری جی را کنار بگذارد؟

به تازگی روزنامه کره ای Korea Herald گزارشی منتشر نموده که طبق آن ال جی میخواهد استراتژی مربوط به نام گذاری گوشی های خود را تغییر دهد. در این گزارش مشخصا به کنار گذاشتن برند سری جی اشاره شده است. گفته می گردد مقامات این شرکت این خبر را طی جلسه ای به اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی اعلام نموده اند.

در این میان در خصوص احتمال حذف پسوند ThinQ از گوشی های ال جی خبری منتشر نشده است. این در حالی است که بسیاری اعتقاد دارند چنین پسوندی کاملا غیرضروری محسوب می گردد.

باید خاطرنشان کنیم که گوشی های پرچم دار سری V و G شرکت ال جی طی چند سال گذشته شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا نموده اند و ضمناً وجود پسوند ThinQ باعث شده که تشخیص آن ها برای کاربران عادی به کار سخت تری بدل گردد. امیدواریم ال جی با اصلاح نامگذاری گوشی های خود، رویکردش را در قبال این موضوع اصلاح کند.

ال جی G8X آخرین گوشی سری جی محسوب می گردد و قرار بود ال جی G9 در نمایشگاه MWC 2020 معرفی گردید که این رویداد لغو شد و در عوض از V60 رونمایی شد. آیا این شرکت از G9 رونمایی خواهد نمود؟ باید صبر کنیم تا ببینیم چنین اتفاقی می افتد یا نه.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 204

به "آیا ال جی می خواهد گوشی های سری جی را کنار بگذارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ال جی می خواهد گوشی های سری جی را کنار بگذارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید