کریمی قدوسی: طرح شفافیت منابع اقتصادی انتخابات جلوی اثر پول در این عرصه را می گیرد، اگر طرح اجرا نشود، مجلس روز به روز از فضیلت خالی خواهد شد

به گزارش مجله صادق ویلا، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است طرح شفاف سازی منابع تامین اقتصادی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی جلوی اثر پول و پلو را در انتخابات می گیرد.

کریمی قدوسی: طرح شفافیت منابع اقتصادی انتخابات جلوی اثر پول در این عرصه را می گیرد، اگر طرح اجرا نشود، مجلس روز به روز از فضیلت خالی خواهد شد

جواد کریمی قدوسی در تبادل نظر با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران، با اشاره به تصویب کلیت طرح شفاف سازی منابع تامین اقتصادی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی با اصلاح بعضی مواد قانونی انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجلس گفت: این طرح جلوی اثر پول و پلو را در انتخابات می گیرد.

وی توضیح داد: این طرحی بود که بنده آن را در مجلس هفتم مطرح کردم آنجا ما پیشنهاد دادیم یک شماره حساب بانکی برای نامزدهای مجلس باز گردد و هر نامزدی که تائید شد و توانست فعالیت انتخاباتی داشته باشد تمام یاری های نقدی و غیر نقدی اش را در این حساب واریز کند.

قدوسی اعلام کرد:همچنین پیرو این قضیه عنوان شده بود که یک سامانه ای در وزارت کشور ایجاد شد و نامزدها موظف اند یاری های غیر نقدی را در این سامانه ذکرکند.

وی بیان داشت: ما در آن طرح پیش بینی نموده بودیم که وزارت کشور برای به عنوان مثال برای شهری چون مشهد که 3 میلیون جمعیت دارد رقم تبلیغات معین کند و استانداردی برای مناطق از لحاظ هزینه های تبلیغات معین گردد.

این نماینده مجلس تاکید نمود: در حال حاضر همگی این موارد در طرح مجلس دهم وجود دارد با این حال اگر این طرح به جریان نیفتد و جلوی اثر ثروت و پول و پلو گرفته نگردد مجلس ما روز به روز از فضیلت خالی خواهد شد.

قدوسی با بیان اینکه مجلس از فضیلت خالی گردد، نظام ازفضیلت خالی خواهد شد تاکید نمود: از این طریق کار مردم روی زمین می ماند و نهایتا مسائل دوچندان می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 23

به "کریمی قدوسی: طرح شفافیت منابع اقتصادی انتخابات جلوی اثر پول در این عرصه را می گیرد، اگر طرح اجرا نشود، مجلس روز به روز از فضیلت خالی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی قدوسی: طرح شفافیت منابع اقتصادی انتخابات جلوی اثر پول در این عرصه را می گیرد، اگر طرح اجرا نشود، مجلس روز به روز از فضیلت خالی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید