چمران: مسئولان آمریکایی از شیوع کرونا در ایران خوشحالند ، دلسوزی و همدردی آمریکا، دروغی بیش نیست

به گزارش مجله صادق ویلا، فعال سیاسی اصولگرا گفت: همدردی آمریکایی ها دروغ است. اگر راست میگویند و قصد کمک دارند، شرکت هایی که ایران از آن ها با توجه به شرایط بحرانی موجود، اقلام دارویی تهیه می کند را تحریم نکنند.

چمران: مسئولان آمریکایی از شیوع کرونا در ایران خوشحالند ، دلسوزی و همدردی آمریکا، دروغی بیش نیست

مهدی چمران، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو های انقلاب در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، درباره اظهارات فریبکارانه مقامات آمریکایی، گفت: روز های اولی که نام کرونا در ایران مطرح شد، برخی از مسئولان آمریکایی از شیوع آن در کشورمان ابراز خوشحالی کردند؛ یکی از مقامات آمریکایی گفت که کاری که ما با تحریم های اقتصادی نتوانسته ایم انجام بدهیم، کرونا در ایران محقق کرده و می تواند رشد ایران را محدود کند.

وی ادامه داد: دولت آمریکا از سخت تر شدن شرایط زندگی و افزایش فشار های تحریم به مردم کشورمان خوشحال است؛ این قبیل اظهارات، غیرانسانی و ناجوانمردانه است و فقط به ذهن افراد مریض خطور می کند.

فعال سیاسی اصولگرا پیرامون ابراز تمایل کمک آمریکایی ها به کشورمان، گفت: ما به کمک آمریکایی ها نیاز نداریم و اگر مقامات آمریکایی راست میگویند و قصد کمک دارند، شرکت هایی که ایران از آن ها با توجه به شرایط بحرانی موجود، اقلام دارویی تهیه می کند را تحریم نکنند. این دلسوزی و همدردی از جانب آمریکایی ها دروغ است.

رئیس اسبق شورای شهر تهران گفت: کشور های اروپایی و آمریکا یک هدف مشترک دارند، ولی از دو راه مختلف آن را دنبال می کنند؛ آمریکا ناجوانمردانه سیاست های خود را علیه ایران اجرا می کند ولی اروپایی ها با ظاهری آرام به جنگ با کشورمان مشغول اند.

وی ادامه داد: غربی ها می گویند که برجام باید باشد ولی عملشان بیانگر مسئله دیگری است. اروپا از 11 وظیفه ای که بر عهده داشت، حتی یک از آن موارد را اجرایی نکرد و فقط معتقدند که ایران باید به تعهدات خودش پایبند باشد.

چمران تأکید کرد: رسانه های غربی بدترین جنایت ها را علیه مردم کشورمان انجام می دهند و می خواهند که روحیه ملت ما را تضعیف کنند. غرب با دروغ و شایعه پراکنی به دنبال آسیب به نظام جمهوری اسلامی است که ان شاءالله این اهداف را با خود به گور خواهد برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 157

به "چمران: مسئولان آمریکایی از شیوع کرونا در ایران خوشحالند ، دلسوزی و همدردی آمریکا، دروغی بیش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: مسئولان آمریکایی از شیوع کرونا در ایران خوشحالند ، دلسوزی و همدردی آمریکا، دروغی بیش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید