پوتین: تقویت توان هسته ای روسیه ادامه خواهد یافت

به گزارش مجله صادق ویلا، رئیس جمهوری روسیه به مناسبت روز کارگران صنعت هسته ای گفت، مسکو به تقویت پتانسیل صنعت هسته ای خود ادامه خواهد داد تا به چالش های فناوری و ژئوپولتیکی واکنش نشان دهد.

پوتین: تقویت توان هسته ای روسیه ادامه خواهد یافت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در سخنانی گفت: تاریخ اثبات نموده است که کسب دستاوردهایی در حوزه پیچیده ای چون صنعت هسته ای تصادفی نیست، این ها با فعالیت دانشگاه های علمی و مهندسی، کار سیستماتیک ده ها شرکت و هزاران تن، آموزش با کیفیت بالا و سیستم آموزش کارمندان پشتیبانی می شوند.

رئیس جمهوری روسیه اضافه نمود: امروز توسعه پویای مجموعه هسته ای داخلی، این واقعیت که کار در اینجا دوباره برای جوانان معتبر و جذاب شده است، ثابت می نماید که روسیه چنین پتانسیلی را دارد و ما به طور مداوم آن را تقویت خواهیم کرد و به شکل مناسب به چالش های ژئوپولتیک و فناوری قرن 21 پاسخ خواهیم داد.

در اواسط آوریل، پوتین دولت روسیه را به تدوین و تصویب برنامه ای به منظور توسعه فناوروی و علم هسته ای در روسیه تا 2024 موظف کرد. هدف از این برنامه تضمین امنیت انرژی روسیه است و از سوی آژانس انرژی هسته ای دولتی روسیه موسوم به روس اتم تدوین شد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 538

به "پوتین: تقویت توان هسته ای روسیه ادامه خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: تقویت توان هسته ای روسیه ادامه خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید