پلوسی: به ترامپ لقب آقای بدتر کننده مسائل را می دهم

به گزارش مجله صادق ویلا، ئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دونالد ترامپ از بابت عملکردش در قبال مقابله با همه گیری کروناویروس در این کشور لقب آقای بدتر کننده مسائل را داد.

پلوسی: به ترامپ لقب آقای بدتر کننده مسائل را می دهم

به نقل از پایگاه هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای با برنامه رو در رو با ملت در شبکه سی بی اس مطرح نمود: من برای این رئیس جمهور نامی جدید دارم: آقای بدتر نماینده مسائل.

او مطرح نمود: او از همان اول با تاخیر و انکار و گفتن عباراتی همچون اینها حقه هستند و مشکل به صورت جادویی ناپدید می گردد و این یک معجزه است و مابقی صحبتهای مشابهش مسائل را بدتر کرد و حالا ما در این شرایط قرار داریم.

این اظهارات پلوسی اشاره به بعضی صحبتهای مکرر ترامپ درخصوص اینکه کرونا ویروس مثل یک معجزه ممکن است به ناگهان ناپدید گردد اشاره داشته است.

پلوسی در ادامه انتقادهایش از عملکرد ترامپ گفت: حالا آنها می خواهند بچه های ما را به مدرسه بفرستند.

کاخ سفید اصرار نموده که در فصل پاییز کلاسهای حضوری دانش آموزان در مدارس از سر گرفته گردد و نواحی که از عمل به این دستور سرپیچی نمایند را تهدید به قطع بودجه نموده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به لزوم ارتقا سیستم های تهویه و فاصله گذاری فیزیکی در کلاسهای مدارس با هدف اجرای تدابیر مربوط به فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: بهترین راه فرستادن بچه های ما به مدرسه تامین بودجه برای آن است.

وی با اشاره به بسته امداد و یاری جدید تصویب شده توسط مجلس نمایندگان آمریکا در چند ماه قبل گفت: این به پول احتیاج دارد. این پول در قانون HEROES در نظر گرفته شده است.

کاخ سفید موکدا اصرار به بازگشایی مدارس در فصل پاییز در سراسر آمریکا داشته و متذکر شده که بچه ها شانس پایینتری برای آنکه به طور جدی از ابتلای به این ویروس بیمار شوند دارند اما مخالفان به پتانسیل بچه ها برای گسترش دادن ویروس به کارکنان و اعضای خانواده خود اشاره نموده اند.

روز آدینه مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در آمریکا با به روز رسانی خط مشی هایش، توصیه کرد که مدارس با رعایت تدابیر احتیاطی بر مبنای شیوع محلی بیماری بازگشایی شوند و نوعی بازگشایی را بجز برای مناطقی که در آنها انتقال بیماری از کنترل خارج شده توصیه کرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 446

به "پلوسی: به ترامپ لقب آقای بدتر کننده مسائل را می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: به ترامپ لقب آقای بدتر کننده مسائل را می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید