پرسپولیس مستحق این حجم از انتقاد است؟

به گزارش مجله صادق ویلا، یحیی گل محمدی و تیمش به علت قرعه نه چندان آسان در هفته های اخیر و اتفاقاتی مانند بازی در زمین پر از آب وطنی قائمشهر، با انتقاداتی روبرو شده اند که مستحق آن نیستند.

پرسپولیس مستحق این حجم از انتقاد است؟

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس سومین تساوی متوالی خود را در لیگ برتر به ثبت رساند تا در آستانه داربی تهران، گروهی از علاقه مندان به این تیم، به انتقاد از شرایط کنونی این تیم بپردازند؛ گروهی که نگران از دست دادن پنجمین قهرمانی متوالی است و تساوی های پیاپی این تیم، منجر به انتقاد آن ها از بازیکنان و کادرفنی شده است.

در واقع سرخپوشان در شرایطی به داربی تهران رسیده اند که برای کاهش این نقدها، احتیاج به گلزنی و کسب سه امتیاز دارند اما این اتفاق رفته رفته با بازی های سخت تر پرسپولیس همزمان شده است. در واقع قابل پیش بینی بود که بعد از توقف مقابل نساجی و ذوب آهن ، سرخپوشان مقابل سپاهان، یکی از مدعی قهرمانی لیگ مسائلی داشته باشند.

حالا و بعد از تساوی مقابل سپاهان که با توجه به جریان بازی دروازه پرسپولیس بیش از هر دفعه دیگری تهدید شد، آن ها باید به مصاف استقلال، صدرنشین لیگ بروند که رفته رفته از نظر تدافعی و تهاجمی به ثبات رسیده و از انگیزه بالایی برخوردار است. به همین دلیل باید احتمال کسب سه امتیاز در این ملاقات سخت را به همین اندازه کاهش داد.

چرا پرسپولیس دچار نقدها شد؟

نقطه کلیدی این اتفاقات بازی با نساجی و ذوب آهن است. در واقع اگر سرخپوشان این دو بازی را می بردند و در برابر سپاهان به تساوی رضایت می دادند، کسی از این تیم انتقاد نمی کرد چرا که آن ها با حضور بهترین مهاجمان خود در فصول گذشته هم مقابل تیم اصفهانی به مشکل خورده بودند.

بدون شک فوتبال بازی کردن در زمین پر از آب قائمشهر و همینطور غفلت شاگردان یحیی در نگه داشتن سه امتیاز بازی با ذوب آهن تا دقایق پایانی، کلید مسائل امروز است که در ادامه با بازی های سختی مقابل سپاهان و استقلال همراه شده است و رفته رفته نقدهای را متوجه بازیکنان خط حمله و همینطور کادرفنی نموده است.

با این حال، نگاهی به شرایط تیمی پرسپولیس نشان می دهد که آن ها همچنان مسنجم ترین تیم لیگ هستند؛ تیمی که در بخش تدافعی هیچ شانسی به رقبا نمی دهد و فعلا فقط دو گل خورده را در کارنامه ثبت نموده است. تنها مشکل شاگردان گل محمدی خط حمله این تیم است که با یک بدشانسی دیگر و محرومیت آل کثیر همراه شده است. دو مهاجم دیگر هم جوان و در سطحی نیستند که این حجم از نقدها را تحمل نمایند و بازی بی نقصی را ارائه نمایند.

در نتیجه مشکل کنونی نه کادرفنی است و نه در خطوطی جز خط حمله. این تیم همچنان با گل محمدی آماده رقابت است و نقدها بی مورد و غیر سازنده، دردی را دوا نخواهد کرد و فقط بازیکنانی مانند مهدی عبدی و آرمان رمضانی را تحت فشار می گذارد و تیم را به سمت بحران سوق می دهد.

بدون شک بازی با استقلال مهم است اما کار برای یحیی و شاگردانش برای رسیدن به پیروزی در بهترین شرایط هم آسان نیست؛ دقیقا به همان اندازه که استقلال برای شکست دادن پرسپولیس احتیاج به کوشش بسیار سختی دارد که تا به امروز هیچ تیمی پیروز به انجام آن نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 743

به "پرسپولیس مستحق این حجم از انتقاد است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مستحق این حجم از انتقاد است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید