وزارت دفاع عراق: خروج آمریکا از پایگاه ها تاثیری بر امنیت کشور ندارد

به گزارش مجله صادق ویلا، سخنگوی وزارت دفاع عراق تاکید نمود که خروج آمریکا از چند پایگاه نظامی در این کشور تاثیری بر امنیت عراق و سیر عملیات ها علیه گروه تروریستی داعش ندارد.

وزارت دفاع عراق: خروج آمریکا از پایگاه ها تاثیری بر امنیت کشور ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یحیی رسول سخنگوی وزارت دفاع عراق امروز (چهارشنبه)، ضمن اشاره به خروج نیروهای نظامی از بعضی پایگاه های نظامی در عراق گفت که این اقدام آمریکا تاثیری بر امنیت کشور و سیر عملیات نظامی علیه بقایای عناصر سازمان تروریستی داعش نداشته است.

در همین ارتباط، خبرگزاری آناتولی ترکیه در گفت و گو یک منبع نظامی عراقی گزارش داد که نیروهای مبارزه با تروریست، پلیس و الحشد الشعبی با تشکیل یک تیم مشترک پیروز شدند چهار داعشی را به هلاکت برسانند.

به گزارش وبگاه شبکه المیادین، سخنگوی وزارت دفاع عراق تاکید نمود این ارتش عراق بود که این کشور را حفظ نموده و سرزمین عراق را از شر سازمان تروریستی داعش رها نموده و با آن مبارزه می نماید.

یحیی رسول تاکید نمود که امروز عراق توان و آمادگی زیادی در تعقیب عناصر داعشی دارد.

آمریکا ائتلاف موسم به ضد داعش را در عراق رهبری می نماید؛ این ائتلاف طی دو هفته اخیر از بعضی پایگاه هایش در عراق عقب نشینی نموده است و بعضی منابع عراقی می گویند بیم آمریکا از ادامه حملات مقاومت به این پایگاه ها علت این اقدام بوده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 210

به "وزارت دفاع عراق: خروج آمریکا از پایگاه ها تاثیری بر امنیت کشور ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت دفاع عراق: خروج آمریکا از پایگاه ها تاثیری بر امنیت کشور ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید