واردات ماشین های چاپ زیر 2010 فقط با نظر کارشناسی اتحادیه چاپخانه داران

به گزارش مجله صادق ویلا، بهمن پورمند؛ نایب رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به اقدامات این اتحادیه گفت: برای آنالیز و برطرف مشکل واردات ماشین آلات مدل زیر سال ساخت 2010 میلادی، عصر روز گذشته (چهارشنبه 15 مرداد) نشست مشترکی با محمدمهدی هادوی؛ رئیس مرکز ساخت داخل، صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از کارشناسان این دفتر داشتیم.

واردات ماشین های چاپ زیر 2010 فقط با نظر کارشناسی اتحادیه چاپخانه داران

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی اضافه کرد: در این نشست طی بحث و گفتگو با کارشناسان و صنف قرار شد اجازه واردات ماشین آلات چاپ و بسته بندی زیر سال 2010 با نظر کارشناسی اتحادیه انجام گردد.

پورمند در این زمینه به خبرنگار ایبنا شرح داد: قرار است از این پس برای واردات هر ماشینی اتحادیه نظارت داشته باشد و فرایند کار اینگونه است که از وزارت صنعت نامه ای به اتحادیه داده می گردد و کارشناسان اتحادیه با آنالیز شماره ماشین و پلاک این موضوع را تأیید می نمایند.

نایب رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران تاکید نمود: مراحل دقیق این اقدامات به زودی اعلام می گردد و چاپخانه داران و واردنمایندگان ماشین های چاپ می توانند با توجه به آن برای ورود ماشین های خود اقدام نمایند.

به گفته پورمند، در این مدت بعضی چاپخانه داران سفارش ماشین داده بودند که مدت ها است در گمرک ایران باقی مانده، زیرا برای ترخیص باید عوارض گمرکی پرداخت نمایند. از سوی دیگر بسیاری از افراد هم قصد خریداری ماشین جدید داشتند، اما به دلیل مسائل قانونی نمی توانستند که خوشبختانه این توافق می تواند مسائل را رفع کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 459

به "واردات ماشین های چاپ زیر 2010 فقط با نظر کارشناسی اتحادیه چاپخانه داران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات ماشین های چاپ زیر 2010 فقط با نظر کارشناسی اتحادیه چاپخانه داران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید