موفقیت تیم تراکتور و خوشحالی هوادارانش برای ما مهم و بسیار ارزشمند است

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز گفت: خوشحالی طرفداران تیم تراکتور و شهروندان تبریزی با هیچ چیز مادی قابل ارزیابی نیست و نشاط اجتماعی حاصل از موفقیت های تراکتور بسیار ارزشمند است.

موفقیت تیم تراکتور و خوشحالی هوادارانش برای ما مهم و بسیار ارزشمند است

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ایرج شهین باهر امروز در ملاقات با سرمربی و اعضای کادر فنی تیم فوتبال تراکتور تبریز اظهار کرد: توسعه ورزش در شهرها، از وظایف ذاتی شهرداری هاست و ما باور داریم که ورزش پایه سلامتی انسان هاست و هرچقدر بتوانیم آن را توسعه دهیم، شهروندان سالم تری خواهیم داشت.

او ادامه داد: در کنار توسعه ورزش همگانی، توجه به ورزش حرفه ای نیز بسیار اهمیت دارد و از آن جمله تراکتور در شهر ما، تیم مورد علاقه تبریزی ها است و در سراسر ایران و حتی خارج از کشور نیز هواداران زیادی دارد.

شهردار تبریز با بیان اینکه خوشحالی مردم در اثر موفقیت های تیم تراکتور با مادیات قابل ارزیابی نیست و ارزش زیادی دارد، افزود: بر این اساس مدیریت شهری نیز به نوبه خود، در ایجاد نشاط اجتماعی و شادی شهروندان وظایفی دارد و سهیم است و کوشش می کنیم که همه ما نقش خود را در ایجاد شور و نشاط در جامعه به نحو احسن ایفا کنیم. وی افزود: افتخار می کنیم که فردی بومی به نام رسول خطیبی و به عنوان یک تبریزی و دوست قدیمی من که باهم در زمین های خاکی فوتبال بازی نموده ایم، سرمربی تیم مورد علاقه ماست. و از این رو لازم است و وظیفه خود می بینیم که از تیم تراکتور و سرمربی بومی اش حمایت کنیم.

ایرج شهین باهر گفت: باید مسئولان شهری و استانی از چنین مربی هایی حمایت نمایند تا ورزش قهرمانی نیز در شهرمان توسعه یابد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 998

به "موفقیت تیم تراکتور و خوشحالی هوادارانش برای ما مهم و بسیار ارزشمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت تیم تراکتور و خوشحالی هوادارانش برای ما مهم و بسیار ارزشمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید