مفقود شدن بیش از 100 نفر درپی ریزش ساختمانی درآمریکا

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرگزاری خبرنگاران- بر اثر ریزش ناگهانی یک برج مسکونی در فلوریدای آمریکا حداقل سه نفر کشته و بیش از یکصد نفر دیگر مفقود شدند.

مفقود شدن بیش از 100 نفر درپی ریزش ساختمانی درآمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، بر اثر ریزش ناگهانی یک برج مسکونی در فلوریدای آمریکا حداقل سه نفر کشته و بیش از یکصد نفر دیگر مفقود شدند.

این اتفاق ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 24 ژوئن در شهر میامی روی داد و نیرو های امداد بلافاصله برای خارج کردن مجروحان از زیر آوار وارد عمل شدند.

لحظه فرو ریختن ساختمانی در جنوب فلوریدا

این مجتمع مسکونی در شهر سرف ساید Surfside واقع در استان فلوریدا در اوایل دهه 80 میلادی ساخته شده بود.

ماموران پلیس خیابان های اطراف این ساختمان را بسته اند و نیرو های آتش نشانی در کوشش برای یافتن افرادی هستند که زنده زیر آوار های این ساختمان مسکونی 12 طبقه گرفتار شده اند.

هنوز دلیل ریزش این ساختمان تعیین نیست، اما شهردار شهرک سرف ساید در حومه میامی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است که بیشتر ساکنان این ساختمان در هنگام وقوع حادثه در منازل خود حضور داشته اند. این مسئله نگرانی ها در مورد افزایش آمار جان باختگان را شدت بخشیده است.

از بین 130 واحد این ساختمان، حدود نیمی از آن ها تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته است. براساس این گزارش، بخشی از این ساختمان در طول شب فرو ریخت و 35 نفر تا به امروز نجات یافته اند که بسیاری از آن ها به درمان احتیاج دارند. هنوز توضیحی درباره دلیل فروریختن ساختمان ارائه نشده است.

اداره آتش نشانی منطقه میامی-دید Miami-Dade بیش از 80 خودروی امداد و نجات به منطقه اعزام نموده است. دانیلا لوین کاوا Daniella Levine Cava شهردار منطقه میامی-دید در یک کنفرانس خبری گفت این یک ساختمان 12 طبقه با بیش از 130 واحد است که حدود نیمی از آن ها فروریخته است. چارلز برکت Charles Burkett شهردار سرف ساید هم به نقل از پلیس گفت: 10 نفر در صحنه تحت درمان قرار گرفتند و دو تن به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آن ها جان باخته است. اتباع چند کشور آمریکای لاتین در میان ناپدید شدگان حادثه فروریختن ساختمان در میامی در استان فلوریدای آمریکا هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1018

به "مفقود شدن بیش از 100 نفر درپی ریزش ساختمانی درآمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مفقود شدن بیش از 100 نفر درپی ریزش ساختمانی درآمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید