مسافران بریتانیایی بدون قرنطینه وارد اسپانیا می شوند

به گزارش مجله صادق ویلا، دولت اسپانیا بیان کرد که از (یکشنبه) به مسافران بریتانیایی اجازه ورود به کشور بدون احتیاج به گذراندن قرنطینه دوهفته ای خواهد داد.

مسافران بریتانیایی بدون قرنطینه وارد اسپانیا می شوند

به نقل از خبرگزاری رویترز دولت اسپانیا بیان کرد که از روز یکشنبه به مسافران بریتانیایی بدون این که مجبور به گذراندن قرنطینه دوهفته ای باشند، اجازه ورود به کشور را خواهد داد.

آرانچا گونزالز لیا، وزیر امور خارجه اسپانیا بیان کرد: ما به مسافران و گردشگران بریتانیایی اجازه خواهیم داد که از 21 ژوئن مانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن به طور آزاد و بدون احتیاج به گذراندن قرنطینه دو هفته ای در بدو ورود، به اسپانیا وارد شوند.

دولت اسپانیا تصمیم گرفته است که به شرایط اضطراری و محدودیت های قرنطینه در کشور که به دلیل شیوع کروناویروس از 14 مارس اعمال شده بود، در روز یکشنبه 21 ژوئن خاتمه دهد و مرزهای خود را به روز کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن بازگشایی کند تا از این طریق صنعت گردشگری خود را احیا نماید.

بریتانیایی ها بیش از یک پنجم از تقریبا 80 میلیون توریستی را که اسپانیا هر ساله پذیرای آن ها است، تشکیل می دهند.

انگلیس با بیش از 42 هزار جان باخته و اسپانیا نیز با بیش 28 هزار قربانی کرونا جزو کشورهایی هستند که بیشترین آسیب را از شیوع کرونا در دنیا دیده اند.

دولت اسپانیا هم چنین بیان کرد که از اول ژوئیه مرزهای خود را با پرتغال بازگشایی خواهد نمود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 403

به "مسافران بریتانیایی بدون قرنطینه وارد اسپانیا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران بریتانیایی بدون قرنطینه وارد اسپانیا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید