شهروندان اتریشی آسیب های محدودیت ها را بیشتر از خود کرونا می دانند

به گزارش مجله صادق ویلا، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر شهروندان اتریشی آسیب های اقدامات ضد کرونایی و عواقب مالی آن برای سلامت انسان ها را بیشتر از خود این بیماری می دانند.

شهروندان اتریشی آسیب های محدودیت ها را بیشتر از خود کرونا می دانند

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی کوریر، جدیترین نظرسنجی در اتریش نشان می دهد که بیشتر شهروندان این کشور اعتقاد دارند که آسیب های محدودیت های کرونایی بیش از خود این بیماری است.

بر این اساس، ترس از ابتلا به ویروس کرونا و تمایل برای ترک آزادی های مدنی برای مهار بیماری کرونا در بین شهروندان افزایش پیدا نموده است.

هم زمان تنها نیمی از شهرودان اتریشی بر این عقیده اند که دولت درست با بحران کرونا برخورد نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این نظرسنجی توسط انستیتو گالوپ اجرا شده و از بین هزار نفر از شهروندان اتریشی در فاصله زمانی بین 5 و 10 توامبر اجرا شده است.

مهمترین نکات این نظرسنجی این بود که ترس از ابتلا به کرونا در بین شهروندان اتریشی افزایش پیدا نموده و 57 درصد از این مسئله هراسانند. برای اولین بار از ماه آوریل تمایل برای ترک آزادی های مدنی به منظور مهار کرونا در این کشور افزایش پیدا نموده و با این همه تنها نیمی از شهروندان بر این عقیده اند که دولت رفتار درستی با این بحران داشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نسبت افرادی هم که اعتقاد دارند بیماری کرونا در کشورشان تحت کنترل نیست به 83 درصد رسیده است که بالاترین سطح از زمان شیوع این بحران است.

حدود 51 درصد شهروندان هم بر این عقیده اند که اقدامات و محدودیت ها برای مهار کرونا نسبت به خود بیماری آسیب های بیشتری به دنبال خواهد داشت. 56 درصد هم انزوای اجتماعی در دوران کرونا را به صورت غیر مستقیم عامل آسیب های جسمی بیشتری نسبت به خود این بیماری می دانند.

63 درصد از شهروندان اتریشی هم احتمال می دهند که عواقب مالی محدودیت ها به قیمت از دست رفتن زندگی انسان های بیشتری نسبت به بیماری کرونا تمام گردد.

اخیرا آمار مبتلایان به کرونا در اتریش هم مانند دیگر کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری داشته و مقامات این کشور برای مهار این بیماری از روز سه شنبه قرنطینه سراسری سختی را در این کشور اعمال نموده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اتریش 221688 نفر به کرونا مبتلا شده و 2054 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 639

به "شهروندان اتریشی آسیب های محدودیت ها را بیشتر از خود کرونا می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان اتریشی آسیب های محدودیت ها را بیشتر از خود کرونا می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید