سیف الله پور: اخبار را غلط به سرمربی استقلال رساندند، آقای فکری! 250 میلیون تومان را پس می دادی!

به گزارش مجله صادق ویلا، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: کسانی که دور فکری هستند و فقط کارشان رساندن خبرهاست، اخبار را درست به او نرسانده بودند.

سیف الله پور: اخبار را غلط به سرمربی استقلال رساندند، آقای فکری! 250 میلیون تومان را پس می دادی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ایزد سیف الله پور پس از شکست یک بر صفر تیم نساجی مقابل استقلال گفت: من به عنوان قائم مقام باشگاه و سخنگو باید از حق و حقوق باشگاه دفاع کنم. شما امروز شادی بعد از گل فکری را دیدید؟ مگر مربی ما نبود؟ نمی گردد که من از حق و حقوق باشگاهم دفاع نکنم. صحبت های او درباره مصاحبه قبلی من بود، ولی من از او اسمی نبرده بودم، چون بعد از فکری، فاضلی 14 روز زمان داشت تا تیم را جمع کند. بحث من در خصوص کسانی بود که تیم را بستند. فاضلی دقیقاً 14 روز زمان داشت. شما مطمئن باشید ما تیم را جمع و جور خواهیم کرد. به فکری هم گفتم که اخبار را غلط به او می رسانند. کسانی که دور او هستند و فقط کارشان رساندن خبرهاست، اخبار را درست به فکری نرسانده بودند.

وی در خصوص اینکه محمود فکری گفته بود باید مردانگی می کردید و بازیکنان نساجی را اول فصل حفظ می کردید، گفت: خیر، فکری گفته بود کردها مرد هستند، من هم گفتم که من از حق و حقوق باشگاه دفاع می کنم و تا روزی که هستم باید دفاع کنم. در خصوص بحثی که گفته شده بود بازیکنان را باید نگه می داشتیم، آن موقع یکسری از بازیکنان قیمت شان نجومی بالا رفت و در این زمینه باشگاه مقصر نبود. ما خصوصی هستیم و در یک فصل 30 میلیارد تومان هزینه می گردد. زورمان به باشگاه های دولتی نمی رسد. اصلاً معلوم نیست دیوان محاسبات و بازرسی کجا هستند. این پول ها از کجا می آیند که بازیکن 10، 12 میلیاردی می گیرند. ما بخش خصوصی هستیم و باید ریال به ریال پاسخ بدهیم. تیم های دولتی هر چقدر دوست دارند هزینه می نمایند. قرارداد فکری هم با ما تعیین است. اول فصل هم که از نساجی رفت 250 میلیون گرفت و از تیم ما رفت. خُب 250 میلیون تومان را می دادی! به هر حال فوتبال است و ما آرزوی موفقیت می کنیم. من هیچوقت به خودم اجازه نمی دهم به کسی بی حرمتی کنم، ولی دوست دارم دیگران هم فکر ننمایند من حق ندارم از حقوق باشگاهم دفاع کنم.

شما می گویید تیم های دولتی شرایط خوبی دارند اما بازیکنان استقلال از شرایط این تیم ناراحت بودند.، قائم مقام باشگاه نساجی در واکنش به طرح این موضوع گفت: به هر حال خودتان هم می دانید قراردادها بالای 10، 12 میلیارد تومان است، دیر و زود دارد، ولی به نظرتان می گردد تیم های دولتی محروم شوند؟ این اتفاقات فقط برای تیم های خصوصی است و بازیکنان به هر حال پول های شان را خواهند گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 798

به "سیف الله پور: اخبار را غلط به سرمربی استقلال رساندند، آقای فکری! 250 میلیون تومان را پس می دادی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف الله پور: اخبار را غلط به سرمربی استقلال رساندند، آقای فکری! 250 میلیون تومان را پس می دادی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید