سپاهان برنده دربی اصفهان، نوید زردها برای قهرمانی

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، دربی اصفهان بین تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در استادیوم فولادشهر برگزار گردید که با پیروزی سه بر یک سپاهان به خاتمه رسید.

سپاهان برنده دربی اصفهان، نوید زردها برای قهرمانی

محمد محبی (2)، دانیال اسماعیلی فر (78) و یاسین سلمانی (3+90) برای سپاهان و حسین شنانی (79) برای ذوب آهن گلزنی کردند.

گلزنی محبی برای سپاهان در دقیقه 2 باعث شد تا ذوبی ها چاره ای جز بازی تهاجمی را در دستور کار قرار ندهند و بارها دروازه پیغام نیازمند را با ارسال های از جناحین و شوت های از راه دور خود تهدید نمایند.

با این حال عملکرد شاگردان رحمان رضایی در نیمه اول راه به تور دروازه سپاهان نبرد تا 45 دقیقه ابتدایی این بازی با وجود اعتراضات مکرر کادر فنی ذوب آهن به قضاوت رضا کرمانشاهی با همان یک گل به خاتمه برسد.

نیمه دوم نیز با حملات پردامنه ذوب آهن همراه بود اما پاسکاری های بی هدف آنها در پشت محوطه جریمه سپاهان راه به دروازه پیغام نیازمند نبرد تا اینکه محمدرضا خلعتبری مهاجم تعویضی سپاهان که در نیمه دوم وارد زمین شده بود در حرکتی زیبا دانیال اسماعیلی فر را در موقعیت گلزنی قرار داده تا این بازیکن به تیم فصل گذشته خود گلزنی نموده و سپاهان را دو بر صفر پیش بیندازد.

بلافاصله پس از این گل، بازیکن ذوب آهن با ضربه تماشایی حسین شنانی توانستند به گل نخست رسیده تا امیدوار به تغییر نتیجه بازی باقی بمانند اما کوشش های میزبان در فولادشهر اصفهان راه به جایی نبرد و سپاهانی ها هم که در دقایق خاتمهی ضد حملات زیادی روی دروازه ذوب آهن داشتند گل سوم را در دقیقه (3+90) به ثمر رساند تا به سه امتیاز حساس دربی اصفهان دست پیدا کند.

سپاهان با این پیروزی 25 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول رفت تا نوید قهرمانی در رقابت های لیگ برتر بیستم را به طرفداران خود بدهد.

ذوب آهن نیز پنجمین باخت خود در فصل را کسب کرد تا 11 امتیازی باقی مانده و در رده چهاردهم باقی بماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 779

به "سپاهان برنده دربی اصفهان، نوید زردها برای قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان برنده دربی اصفهان، نوید زردها برای قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید