رندرهای گلکسی S21 پلاس طراحی Blade Bezel و دوربین سه گانه را به تصویر می کشند

به گزارش مجله صادق ویلا، سامسونگ میخواهد گوشی های هوشمند سری گلکسی S21 را زودتر از موعد همیشگی رونمایی کند. تصویر فاش شده در توییتر نشان می دهد گلکسی S21 نیز مانند گلکسی S20 با سه دوربین به بازار عرضه خواهد شد. از سوی دیگر طراحی های صورت گرفته با نرم افزار CAD توسط MySmartPrice طراحی گلکسیS21 پلاس را به خوبی نشان می دهد.

رندرهای گلکسی S21 پلاس طراحی Blade Bezel و دوربین سه گانه را به تصویر می کشند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط MySmartPrice از گلکسی S21 پلاس شباهت زیادی به رندرهایی دارد که قبلا از گلکسی S21 و نسخه الترا به اشتراک گذاشته شده اند.

باوجودی که تصاویر طراحی شده با نرم افزار CAD ممکن است طراحی واقعی نسخه پلاس را به نمایش نگذارند؛ ولی طراحی ماژول دوربین و حاشیه های اطراف گوشی و خصوصا حاشیه پایینی دستگاه که سامسونگ از آن به عنوانBlade Bezel یاد می نماید را به خوبی نشان می دهند.

گلکسی S21 پلاس با نمایشگر تخت 6.8 اینچی اولد +QHD، چیپست اسنپدراگون 875 کوالکام یا چیپست اگزینوس 1000 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه پلاس گلکسی S21 از باتری 4600 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 25 واتی، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی دستگاه، دوربین فوق عریض 64 مگاپیکسلی درکنار دوربین 10 مگاپیکسلی اصلی و دوربین فوق عریض 10 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر تصاویر CAD گلکسی S21 پلاس، براساس اطلاعات فاش شده از منبع دیگری، احتمالا ماژول دوربین گلکسی S21 تفاوت چندانی با ماژول دوربین گلکسی S20 نخواهد داشت.

یکی از کاربران توییتر با حساب کاربری camie-ngo@ تصویری از دوربین گلکسی S21 به اشتراک گذاشته که رندرهای قبلی منتشر شده در خصوص طراحی دوربین این گوشی هوشمند را تایید می نماید. احتمالا حساب کاربری توییتر متعلق به یکی از کارگران کارخانه سامسونگ است.

اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشد، به نظر می رسد باید منتظر سه دوربین در پنل پشتی گلکسی S21 باشیم که از این زاویه دقیقا مشابه گلکسی S20 خواهد بود. هرچند اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات دوربین ها در دست نیست.

انتظار می رود که حسگرهای دوربین گلکسی S21 از نظر رزولوشن و ابعاد پیکسل نسبت به گلکسی S20 ارتقا پیدا نمایند. سامسونگ احتمالا زودتر از همواره و به اعتقاد بعضی منابع، در تاریخ 17 بهمن ماه (5 فوریه) درنظر دارد گوشی ها سری گلکسی S21 را رونمایی کند. هرچند بعضی منابع هم تاریخ رونمایی را ماه ژانویه اعلام نموده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 563

به "رندرهای گلکسی S21 پلاس طراحی Blade Bezel و دوربین سه گانه را به تصویر می کشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای گلکسی S21 پلاس طراحی Blade Bezel و دوربین سه گانه را به تصویر می کشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید