تور عمان ارزان: رایزنی فرستاده سازمان ملل با هیأت انصارالله در عمان

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرگزاری خبرنگاران-فرستاده سازمان ملل در امور یمن در مرکز عمان گفت وگوهای جداگانه با وزیر خارجه عمان و هیأت انصارالله یمن درباره آتش بس در این کشور انجام داد.

تور عمان ارزان: رایزنی فرستاده سازمان ملل با هیأت انصارالله در عمان

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، هانس گفرایندبرگ فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن روز یکشنبه (دیروز) در مسقط با بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان و هیأت جنبش أنصارالله یمن ملاقات و درباره کوشش های مربوط به استمرار آتش بس در این کشور گفت وگو کرد.

دفتر فرستاده سازمان ملل در امور یمن در بیانیه ای گفت که گفرایندبرگ در مسقط با وزیر خارجه عمان و مسئولان ارشد این کشور ملاقات و درباره کوشش های مربوط به تثبیت آتش بس و انجام اقداماتی در زمینه فرایند سیاسی فراگیر در یمن بحث و گفت وگو کرد.

گفرایندبرگ بعلاوه از کوشش های عمان در حمایت از طرح ابتکاری سازمان ملل در مورد آتش بس دو ماهه در یمن قدردانی کرد.

به نوشته روزنامه رأی الیوم، وزارت خارجه عمان نیز در بیانیه ای گفت که وزیر خارجه این کشور و گفرایندبرگ به تبادل دیدگاه درباره کوشش های مربوط به استمرار آتش بس در یمن و اهمیت ورود به فرایند سیاسی جهت تحقق خواسته های ملت یمن در مورد برقراری ثبات و امنیت در این کشور پرداختند.

از سوی دیگر محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن ضمن انتقاد از سفر فرستاده سازمان ملل، اهداف سفر هانس گفرایندبرگ در امور این کشور را زیر سوال برد و اصرار بر این سفر را قبل از اجرایی شدن مطالبات انصارالله تعجب آور دانست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1344

به "تور عمان ارزان: رایزنی فرستاده سازمان ملل با هیأت انصارالله در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان: رایزنی فرستاده سازمان ملل با هیأت انصارالله در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید