خبرنگاران 555 مدرسه روستایی ایلام به زیرساخت های هوشمندسازی مجهز شدند

به گزارش مجله صادق ویلا، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با اشاره به اجرای پروژه هوشمندسازی مدارس، گفت: با توجه به ضرورت آموزش مجازی در مدارس، تا به امروز 555 مرکز آموزشی و مدارس مناطق روستایی این استان به شبکه ملی اطلاعات(زیرساخت های هوشمندسازی) مجهز شده اند.

خبرنگاران 555 مدرسه روستایی ایلام به زیرساخت های هوشمندسازی مجهز شدند

عباس بیرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بر اساس نیازسنجی در بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، 414 مدرسه شهری و 595 مدرسه روستایی استان به منظور ایجاد دسترسی به شبکه ملی اطلاعات به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان معرفی شدند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر با همکاری شرکت مخابرات و آموزش و پرورش استان ایلام، اتصال 414 مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام یادآور شد: از 595 مدرسه روستایی استان نیز تعداد 555 مدرسه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و 40 روستای دیگر (روستاهای زیر 10 خانوار) نیز ظرف مدت 2 هفته آینده تکمیل و مجهز خواهند شد.

بیرامی ادامه داد: همچنین ترافیک مورد تقاضای دانشگاه ها برای سایت و پورتال ها اعلامی از طرف وزارت علوم و تحقیقات توسط وزارت ارتباطات انجام شده و تا سرانجام فصل آموزشی امسال به صورت رایگان است.

به گفته وی، تامین این ترافیک به پیشنهاد و تامین هزینه وزارت ارتباطات انجام شده است.

100 هزار دانش آموز ایلامی در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 513

به "خبرنگاران 555 مدرسه روستایی ایلام به زیرساخت های هوشمندسازی مجهز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 555 مدرسه روستایی ایلام به زیرساخت های هوشمندسازی مجهز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید