خبرنگاران بیش از 2 هزار میلیارد ریال به واحدهای خسارت دیده از کرونا اختصاص یافت

به گزارش مجله صادق ویلا، یاسوج - خبرنگاران - معاون امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 هزار و 250 میلیارد ریال اعتبار به واحدهای خسارت دیده از کرونا در این استان اختصاص یافته است.

خبرنگاران بیش از 2 هزار میلیارد ریال به واحدهای خسارت دیده از کرونا اختصاص یافت

سید حشمت الله صمیمی دوست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این تسهیلات سهم استان در 14 رسته مختلف است که به واحدهای خسارت دیده از بیماری کووید 19 پرداخت می گردد.

وی اعلام کرد: این اعتبار در بخش حمل و نقل به چهار هزار و 611 واحد، صنعت و معدن و تجارت 818 واحد، آموزش و پرورش 276 واحد، میراث فرهنگی 19 واحد، بهزیستی 115 واحد، فنی و حرفه ای 33 واحد، حوزه بهداشت و درمان 77 و سایر دستگاه ها 98 واحد پرداخت می گردد.

صمیمی توضیح داد: این تسهیلات به شرطی پرداخت می گردد که واحدهای خسارت دیده از بیماری کووید 19 در سامانه کارا ثبت نام نموده یا ثبت نام نمایند.

وی اعلام کرد:اعتبار اختصاص یافته به واحدهای خسارت دیده از کرونا ، به ازای هر شاغل بیمه شده 120 و رسته های بالاتر 160 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می گردد.

صمیمی دوست افزود: دستگاه های اجرایی و فرمانداران در شهرستان های استان ، واحد تولیدی و کار و کارگاهی را به ثبت نام در در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ترغیب نمایند.

تعداد واحدهای تولیدی و کارگاهی خسارت دیده از پیامدهای بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد معین نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 381

به "خبرنگاران بیش از 2 هزار میلیارد ریال به واحدهای خسارت دیده از کرونا اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 2 هزار میلیارد ریال به واحدهای خسارت دیده از کرونا اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید