خبرنگاران ارایه خدمات غیرحضوری به مردم در شرایط کرونا ضروری است

به گزارش مجله صادق ویلا، قزوین - خبرنگاران - مدیر مخابرات منطقه قزوین ارایه خدمات غیرحضوری به مردم در شرایط کرونا را ضروری دانست و گفت: مخابرات استان تلاش دارد تا در این راستا برای تمامی سرویس هایی که قابل انجام این نوع خدمات هستند، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورد.

خبرنگاران ارایه خدمات غیرحضوری به مردم در شرایط کرونا ضروری است

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات قزوین، محمدرضا نصرآبادی در دیدار با مدیرکل پست استان شرح داد: نیازهای آموزشی و کسب و کار مردم در اولویت ارایه خدمات ما قرار دارند و تلاش داریم تا با سرعت و دقت به شهروندان سرویس های مخابراتی واگذار شود.

این مسوول با تاکید بر انجام فعالیت های بین مجموعه دستگاه های ارتباطی استان، تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا برای مجموعه های ارتباطی فرصتی را فراهم آورد که آنان بتوانند در فضای مجازی و غیرحضوری، خدمات خود را گسترده تر از گذشته کرده و زیرساخت های لازم در این رابطه را نیز فراهم کنند.

در این دیدار، رحیم برخورداری، مدیرکل پست استان نیز ضمن تبریک به مهندس نصرآبادی و تقدیر از فعالیت های انجام شده، اداره کل پست و شرکت مخابرات را از مجموعه های پرمخاطب و با حجم بالای خدمات به شهروندان دانست و گفت: با تفاهم و همدلی برای ارایه خدمات به مردم میهن اسلامی هر دو مجموعه از آمادگی های لازم برخوردار هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 630

به "خبرنگاران ارایه خدمات غیرحضوری به مردم در شرایط کرونا ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارایه خدمات غیرحضوری به مردم در شرایط کرونا ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید