حمله سارقان به منزل دروازه بان اورتون در حضور همسر و فرزندانش

به گزارش مجله صادق ویلا، منزل دروازه بان قرضی تیم فوتبال اورتون در حالی که خود و سایر اعضای خانواده اش در محل حضور داشتند مورد حمله تعدادی دزد واقع شد.

حمله سارقان به منزل دروازه بان اورتون در حضور همسر و فرزندانش

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه دیلی میل انگلیس از حمله گروهی از دزدان به منزل روبین اولسن دروازه بان سوئدی تیم فوتبال اورتون در روز شنبه اطلاع داد.

طبق گزارش این نشریه، دروازه بان اورتون که به صورت قرضی از رم به این تیم ملحق شده است، در ابتدای هفته جاری در حالی که هم خودش و هم همسر و فرزندانش در منزل حضور داشتند، با حمله چند دزد مسلح به سلاح سرد روبرو شدند و با مقداری جواهر و اشیای قیمتی دیگر از محل گریختند.

گویا دزدان با چاقو اولسن را تهدید نموده و به این شیوه توانسته اند تمام اشیای گرانبهای موجود در محل را به سرقت ببرند.

پلیس مرسی ساید در حال آنالیز این اتفاق است و در همین حال باشگاه اورتون نیز حمایت خود را از بازیکن سوئدی و خانواده او اعلام نموده است.

ظاهراً پس از رخ دادن این اتفاق برای اولسن، تعدادی دیگر از ستاره های شاغل در لیگ برتر انگلیس نیز اقدام به تقویت سیستم های امنیتی منازل خود نموده اند.

اولسن که مدتی هم به صورت قرضی برای کالیاری بازی نموده، از تابستان سال جاری که به اورتون پیوست، 9 بازی برای اورتون انجام داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 847

به "حمله سارقان به منزل دروازه بان اورتون در حضور همسر و فرزندانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سارقان به منزل دروازه بان اورتون در حضور همسر و فرزندانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید