توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه بازگشایی مدارس از هفته آینده

به گزارش مجله صادق ویلا، وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس در هفته آینده (27 اردبیهشت) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فراهم کردن تمهیدات لازم در ضدعفونی کردن مدارس اطلاع داد.

توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه بازگشایی مدارس از هفته آینده

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: مدارس ابتدایی و متوسطه - به جز بچه ها استثنایی - از 27 اردیبهشت به منظور برطرف اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل تا به امروز نتوانسته اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره مند شوند دایر خواهد شد.

وی اضافه کرد: حضور دانش آموزان اجباری نیست و تنها برای برطرف مسائل و سووالات از معلمان می توانند به مدرسه مراجعه نمایند.

حاجی میرزایی ادامه داد: با توجه به معین تاریخ 17 خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم، ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت سلامت دانش آموزان در روزهای بازگشایی مدارس، تاکید نمود: وزارت آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت فراهم نموده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه صحبتش به سنجش سلامت دانش آموزان ابتدایی هم اشاره ای کرد و گفت: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی با رعایت جوانب بهداشتی از مردادماه شروع خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 306

به "توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه بازگشایی مدارس از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه بازگشایی مدارس از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید