تمجید سایت FIFA از قدرتمندی پرسپولیس و درخشش سنگربان تراکتور

به گزارش مجله صادق ویلا، سایت فیفا نوشت: پرسپولیس که دو بار به فینال در سال های 2018 و 2020 رسیده بود، فرم خوب خود را در صحنه قاره حفظ کرد

تمجید سایت FIFA از قدرتمندی پرسپولیس و درخشش سنگربان تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت فیفا در گزارشی به آنالیز دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و عملکرد پرسپولیس و دروازه بان تراکتور را ستود.

پرسپولیس قدرتمند: پرسپولیس که دو بار به فینال در سال های 2018 و 2020 رسیده بود، فرم خوب خود را در صحنه قاره حفظ کرد و مرحله گروهی را با قدرت به سرانجام برد. 4 برد پیاپی باعث شد تا صعود این تیم قطعی گردد و در ادامه برابر الوحده باخت و در بازی آخر نیز الریان را 4 بر 2 شکست داد.

درخشش اخباری: از بین هشت تیم صعود نموده، تراکتور تیمی بود که کم ترین گل (6 گل) را به ثمر رسانده است. نیازی به گفتن نیست که محمدرضا اخباری در صعود تراکتور جقدر موثر بود. این دروازه بان 28 ساله یک سری سیو خیره کننده انجام داد و به تیمش یاری کرد تا دو پیروزی و چهار تساوی کسب کند. عبدالعزیز الانباری، مربی تیم شارجه اخباری را به عنوان بهترین بازیکن گروه معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 916

به "تمجید سایت FIFA از قدرتمندی پرسپولیس و درخشش سنگربان تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سایت FIFA از قدرتمندی پرسپولیس و درخشش سنگربان تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید