تغییر سهمیه وانت بار های شهری از لیتراژ به اعتباری

به گزارش مجله صادق ویلا، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور از تغییر سهمیه وانت بار های درون و برون شهری از لیتراژ به اعتباری خبر داد.

تغییر سهمیه وانت بار های شهری از لیتراژ به اعتباری

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در گفت وگو با خبرنگار، با اشاره به کاهش 20 درصدی ماهانه از سهمیه سوخت وانت بارها گفت: سازمان راهداری یک سامانه ای دارد که خودروهای باری براساس پیمایش، سوخت می گیرند. بر این اساس به وانت بارها سهمیه بنزین پایه اختصاص می یابد که این سهمیه فارغ از کارکرد آنها است.

به گفته کاهی سهمیه بنزین پایه برای وانت بارهای کم مصرف 300 لیتر در ماه و برای وانت بارهای پرمصرف 400 لیتر در ماه تعیین شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر قرار نیست که سهمیه سوخت خودروها تغییری پیدا کند و در خصوص تغییر سهمیه وانت بارها از لیتراژ به اعتباری هم باید گفت که این موضوع تا انتها خرداد به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و هیچ تغییری انجام نخواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور اظهار کرد: مقرر شده است که پس از انتها مهلت تعیین شده سهمیه وانت بارهای درون و برون شهری از لیتراژ به اعتباری تغییر کند، و همچنین این موضوع ارتباطی با کاهش سهمیه سوخت خودروها ندارد و جای هیچ نگرانی برای این موضوع نیست.

کاهی در انتها شرح داد: تمامی این تصمیمات در وزارت کشور اتخاذ شده است و سپس به سازمان راهداری اعلام و برای اجرا و واریز سوخت برای دارنندگان وانت بارها به شرکت پخش فرآورده های نفتی ابلاغ می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 305

به "تغییر سهمیه وانت بار های شهری از لیتراژ به اعتباری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر سهمیه وانت بار های شهری از لیتراژ به اعتباری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید