تصمیم مهم ستاره پرسپولیس در آستانه ملاقات با الهلال

به گزارش مجله صادق ویلا، پرسپولیس درحالی فردا صبح برای برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان می گردد که امید زیادی به شکست الهلال دارد. یکی از بازیکنانی که طرفداران پرسپولیس امیدوار به درخشش در ملاقات با الهلال هستند؛ عیسی آل کثیر مهاجم گلزن این تیم است. آل کثیر در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان نمایش بسیار خوبی داشت. او در پیروزی 0-4 پرسپولیس مقابل شارجه در بازی آخر مرحله گروهی پیروز به گلزنی شد و آن گل شروع گلزنی های این بازیکن در آسیا بود.

تصمیم مهم ستاره پرسپولیس در آستانه ملاقات با الهلال

آل کثیر در مرحله یک هشتم نهایی و بازی با السد، در دقیقه 85 دروازه شاگردان ژاوی را باز کرد تا تیمش به جمع هشت تیم برتر آسیا برسد.

آل کثیر که جای علی علیپور را در پرسپولیس گرفته بود، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم درخشید و دبل او مقابل پاختاکور باعث شد که شاگردان یحیی گل محمدی به جمع 4 تیم برتر آسیا برسند. آل کثیر که به علت محرومیت، ملاقات با النصر و بعلاوه فینال آسیا را از دست داد، اما نقش مهمی در فینالیست شدن پرسپولیس بازی کرد.

در فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا هم این مهاجم خوزستانی به رغم محرومیت و دوری 6 ماهه از میادین فوتبال باز خوش درخشید و توانست 2 گل برابر تیم های گوای هند و الریان قطر به ثمر برساند.

حالا یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد از عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی ملاقات با الهلال عربستان استفاده کند. عیسی مصمم، با اراده و پرتلاش آماده بازی در ترکیب پرسپولیس و البته امیدوار به تکرار روز های خوش گذشته است و چه بسا بتواند باز هم ناجی پرسپولیس گردد

قبل از سفر به عربستان، عیسی از تصمیم مهم خود رونمایی کرد و آن را با طرفداران پرسپولیس درمیان گذاشت. آل کثیر طی پیامی به طرفداران پرسپولیس اظهار داشت فعلا و تا انتها بازی های آسیایی میخواهد از فضای مجازی دوری کند و هیچ فعالیتی در اینستاگرام نداشته باشد.

این تصمیم عیسی با استقبال هوادران پرسپولیس روبرو شد و آن ها از اینکه مهاجم تیمشان می خواهد تمام تمرکزش را روی پرسپولیس و بازی حساس مقابل الهلال بگذارد خشنود هستند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1152

به "تصمیم مهم ستاره پرسپولیس در آستانه ملاقات با الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم ستاره پرسپولیس در آستانه ملاقات با الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید