تراکتور امروز بسیار خوب بازی کرد

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، عبدالعزیز العنبری بامداد آدینه پس از شکست تیمش برابر تراکتور در نشست خبری گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم که تیم حریف خوب بازی کرد و از موقعیت هایش استفاده کرد و پیروز شد.

تراکتور امروز بسیار خوب بازی کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با بیان اینکه تراکتور بازی عظیمی انجام داد، گفت: این بازی ها دیگر تمام شد و ما باید بعد از این باخت به بازی های خود در لیگ امارات تمرکز کنیم.

العنبری با اشاره به اینکه ما در این بازی نکات مثبتی داشتیم، ادامه داد: باوزیر و سالم سالح عملکردشان در بازی امروز بهتر شد.

سرمربی شارجه با تاکید بر اینکه تراکتور عملکرد خوبی در این بازی داشت، ادامه داد: آنها یک بازی عظیم از خود به نمایش گذاشتند. در کل از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم.

وی سپس در مورد بازی امروز تیمش گفت: برای این بازی شش بازیکن یک اخطاره داشتیم که چالش عظیمی برای ما بود چراکه در صورت دریافت کارت زرد، دیگر از بازی مرحله یک هشتم نهایی محروم می شدند و برای همین نکاتی را گوشزد کردیم و من از کوشش آنها قدردانی می کنم.

تراکتوری ها که در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار داشتند، در آخرین ملاقات مرحله مقدماتی به مصاف شارجه رفتند و به فزونی 2 بر صفر دست یافتند.

در این ملاقات محمد عباس زاده هر دو گل سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساند.

تراکتور با این پیروزی 10 امتیازی شد و تفاضل گل خود را به مثبت سه رساند تا همچنان شانس صعود خود را به مرحله بعدی زنده نگه دارد. سرخ پوشان دیار آذربایجان حالا منتظر ملاقاتهای گروه A و C هستند تا از گروه خود صعود نمایند.

تراکتور همچنین تنها تیم بدون باخت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در غرب آسیا شد و رکورد بیشترین کلین شیت را نیز در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 923

به "تراکتور امروز بسیار خوب بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور امروز بسیار خوب بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید