برای اجاره ویلا در زیارت گرگان چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟

به گزارش مجله صادق ویلا، یکی از بکرترین مناطقی که در ایران وجود دارد، روستای زیارت در گرگان است. این منطقه بسیار زیبا و خوش آب و هوا است و می تواند مقصدی بسیار عالی محسوب گردد. اما مهم ترین نکته اجاره ویلا در زیارت گرگان است. برای شرح بیشتر در این خصوص با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

برای اجاره ویلا در زیارت گرگان چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟

جهت دریافت خدمات طراحی پلان ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند در سرفصل های زیر خلاصه می گردد:

  • زیارت گرگان کجاست؟
  • اجاره ویلا در زیارت گرگان

زیارت گرگان کجاست؟

زیارت یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان گرگان در استان گلستان ایران است. این روستا در دهستان استرآباد جنوبی قرار گرفته است. بر اساس سرشماری سال 1385جمعیت آن 1٬964 نفر (478 خانوار) بوده است. زیارت در ادامه جاده نهارخوران به سوی کوهستان های جنوب شهر گرگان و حدود 10 کیلومتر جلوتر از نهارخوران قرار گرفته است. در سال 1385 خورشیدی حدود دو هزار نفر در روستای زیارت زندگی می کردند. این روستا گالش نشین است. اما گالش ها در این منطقه در حال ترک سبک زندگی گله داری سنتی و مقیم شدن و اشتغال به کارهای کشاورزی و ساخت و ساز هستند.

از اماکن دیدنی این روستا می توان به آبشارهای آن، چشمه آبگرم، امامزاده و همچنین بافت قدیمی روستا اشاره نمود. از نکات جالب در خصوص این روستا، میانگین عمر بالای مردم آن است، که علت آن نیز زندگی طبیعی و استفاده از مواد غذایی جنگلی است.

زیارت به علت برخورداری از هوای نسبتاً خشک و خنک، بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد. روستای زیارت به سرعت رو به گسترش است. اگر چه از شروع سال 1383 استانداری گلستان بدون هرگونه برنامه مشخصی محدودیت هایی را برای ساخت و ساز ایجاد نموده، ولی آپارتمان سازی در این روستا با شتاب فراوان ادامه دارد.

روستای زیارت در هفت کیلومتری جنوب ناهار خوران گرگان واقع شده که توسط یک جاده جنگلی بسیار زیبا به نهارخوران متصل شده است. زیارت از ییلاق های معروف شمال و از مکان های دیدنی استان گلستان است و به لحاظ حیات های تو در تو و رنگ دیوارخانه ها و قدمت آن جزو 20 روستای برتر گردشگری ایران است.

روستای زیارت که از جاذبه های گردشگری گلستان به شمار می آید در دره رودخانه خاصه رود قرارگرفته و در دامنه این رود گسترش پیدانموده است. اگر می خواهید محدوده های این روستای در حال گسترش را بشناسید باید بگوییم که روستای زیارت از شمال به نهارخوران و ارتفاعات بند سر و خمام شهر، از شرق به ارتفاعات خال دره، از غرب به ارتفاعات ادیم و مازوکش و کمرسر و از جنوب به آبشار و ارتفاعات پوشیده از جنگل محدود می رسد. بنابراین، اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، طوری برنامه اقامتتان را بچینید که بتوانید از این جاذبه های طبیعی دیدن کنید. این البته به جز آبشار زیارت، چشمه آبگرم، امامزاده عبدالله و همچنین بافت قدیمی روستا است که می توانند مهم ترین دیدنی های سفر شما باشند.آبگرم روستای زیارت که تنها چشمه آبگرم در استان گلستان است دارای آب صاف و زلال و فاقد طعم و بوی تند و خاص بوده و گرمای ملایم و مطبوعی دارد. به گفته اهالی زیارت، آبگرم این روستا آرام بخش بوده و برای انواع بیماری های پوستی و درد مفاصل مفید است. در راستا این روستا حتماً سری هم به تنورهای پخت نان محلی و کافه سنتی با غذاهای محلی و لبنیات تازه و صنایع دستی خاص این روستا بزنید.از کنار حمام قدیمی این روستا راستا سنگ فرشی به بالای روستا وجود دارد که بازدید از آن را بسیار توصیه می کنیم.

اجاره ویلا در زیارت گرگان

همان طور که پیش تر از این گفته شد اجاره ویلا و مکانی جهت ماندن در این منطقه بسیار مهم است. شما می توانید از چند راه اقدام به اجاره ویلا کنید.

سایت های آنلاین

سایت های آنلاین معمولاً گزینه های خوبی برای آگاهی از قیمت خانه ها و اجاره آن ها هستند. هم چنین بعضی از آن ها با ارائه عکس هایی از محیط داخلی خانه، باعث می شوند شما با اطمینان بیشتری دست به انتخاب بزنید. اما به یاد داشته باشید که حتماً از سایت های معتبر برای اجاره ویلا اقدام کنید تا با مسئله ای روبرو نشوید.

اپلیکیشن ها

با گسترش تکنولوژی و استفاده بیشتر افراد جوامع از موبایل، اپلیکیشن های زیادی ساخته شدند که ضمن اطلاعات کافی که به شما می دهند، دسترسی خوبی نیز به شما می دهند. در استفاده از این موارد هم باید دقت کافی داشته باشید و حتماً پیش از معامله و رفتن به خانه موردنظر، از امنیت آن مطمئن شوید.

در ادامه باید ذکر کنیم که اگر کسی را در آنجا می شناسید، بهترین راه این است که با او برای اجاره ویلا در زیارت گرگان مشورت کنید. افرادی که در آن محیط زندگی نموده باشند و یا لااقل با آن محیط به واسطه سفرهای قبل آشنایی داشته باشند، بهترین افراد برای همراهی و مشورت هستند.

به چند نمونه از آگهی های اجاره ویلا در زیارت گرگان توجه کنید:

خانه 160 متری واقع در طبقه 4، تعداد اتاق 2 ، ظرفیت نرمال 7 نفر، حدبیشتر ظرفیت 8 نفر، انشعابات: آب، برق

قیمت: 250000 تومان به ازای هر شبانه روز

230 متر مربع زمین 140 متر مربع ساختمان 1 طبقه، 2 اتاق، 6 نفر ظرفیت نرمال، 7 نفر حدبیشتر ظرفیت

قیمت:300000 تومان به ازای هر شبانه روز

به طور کلی اگر قصد سفر به این طبیعت بسیار زیبا را دارید، به چگونگی اجاره ویلا در زیارت گرگان توجه کنید تا از سفرتان لذت ببرید.

منبع: هومینگ
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 220

به "برای اجاره ویلا در زیارت گرگان چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اجاره ویلا در زیارت گرگان چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید