امیدوارم فرد توانمندی رئیس فدراسیون فوتبال شود

به گزارش مجله صادق ویلا، بهروز نعمتی که در سال های گذشته یکی از منتقدان فدراسیون فوتبال با ریاست مهدی تاج بوده است، در گفتگو با خبرنگاران درباره استعفای تاج گفت: به آقای تاج خدا وقت می گویم که برای فوتبال وقت گذاشت ولی در موضوع فدراسیون نقدهای جدی به وی وجود داشت بخصوص در بخش مدیریت قراردادها و موضوعات مختلف. الان هم ایشان به هر دلیلی که ممکن است بیماری اش هم باشد، رفته است.

امیدوارم فرد توانمندی رئیس فدراسیون فوتبال شود

وی افزود: امیدواریم مجمع فدراسیون فوتبال فرد توانمندی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب کند تا مسائل جدی فوتبال حل شود. هرکسی بخواهد رئیس فدراسیون شود باید به خاطر ماجرای قرارداد مارک ویلموتس و سرمربی تیم ملی خیلی وقت بگذارد و تلاش کند تا فضا تلطیف شود.

عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه یادآور شد: ما در مرحله انتخابی جام جهانی هستیم و تیم ملی فوتبال از نظر امتیازی شرایط مساعدی ندارد. شاید حماسه ای مثل حماسه ملبورن رخ بدهد و ما صعود کنیم ولی کار سخت است. معتقدم مربیان خوبی در سطح ملی داریم و باتوجه به اینکه امروز جنگ، جنگ اقتصادی است باید از سرمایه داخلی استفاده کنیم.

نعمتی در پاسخ به این سئوال که آیا مسائل قلبی دلیل واقعی استعفای تاج بوده است؟ تاکید کرد: فدراسیون خودش این موضوع را عنوان کرده و باید حمل به صحت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 11

به "امیدوارم فرد توانمندی رئیس فدراسیون فوتبال شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم فرد توانمندی رئیس فدراسیون فوتبال شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید