امضای تفاهمنامه ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای خانواده ایثارگران

به گزارش مجله صادق ویلا، با امضای تفاهمنامه تامین مسکن ایثارگران بین وزارت راه و بنیاد شهید 20 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگران، خانواده شهدا و آزادگان در سراسر کشور ساخته خواهد شد.

امضای تفاهمنامه ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای خانواده ایثارگران

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، با امضای تفاهمنامه تامین مسکن ایثارگران بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران 20 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگران، خانواده شهدا و آزادگان در سراسر کشور ساخته خواهد شد.

مراسم امضا تفاهم نامه تامین مسکن ایثارگران بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید امور ایثارگران عصر امروز (شنبه) در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.

بر اساس این تفاهمنامه که به امضای سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی رسید، تا سرانجام دولت دوازدهم برای ساخت 20 هزار مسکن در استان های مختلف، زمین تامین می گردد.

آن طور که بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام نموده است جامعه هدف و شرایط پذیرش ایثارگران در این طرح به زودی تعیین و اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 331

به "امضای تفاهمنامه ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای خانواده ایثارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهمنامه ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای خانواده ایثارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید