اسکوچیچ: احتیاج نبود با بازی تدارکاتی، فشار را روی تیم ملی افزایش دهیم، با ارائه بهترین عملکرد به ایران برمی گردیم

به گزارش مجله صادق ویلا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قول داد که اعضای این تیم با ارائه بهترین عملکرد خود از بحرین به کشورمان بازمی گردند.

اسکوچیچ: احتیاج نبود با بازی تدارکاتی، فشار را روی تیم ملی افزایش دهیم، با ارائه بهترین عملکرد به ایران برمی گردیم

به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در اردوی کیش گفت: روزهای خوبی را گذراندیم و ایده ها و سیستم های جدیدی را دنبال کردیم. ما مصدومیت جدی نداشتیم و خود را برای بازی های حساس در بحرین آماده می کنیم. دست اندرکاران زمین استادیوم المپیک کیش کوشش قابل ستایشی داشتند و حتی مشکل نور استادیوم را رفع کردند. زحمات آنها قابل قدردانی است و از این افراد تشکر می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمامی بازیکنان لیست 26 نفره به بحرین می فرایند یا خیر، گفت: مسئله ای نداریم که بازیکنانی بیشتر از لیست با خود ببریم. شرایط ما غیرقابل پیش بینی است و با کرونا، مصدومیت یا مسائل غیرمترقبه ای روبرو هستیم. فکر نمی کنم بازیکن دیگری به تیم اضافه گردد. حتی کارهای ویزای چند بازیکن را برای احتیاط انجام دادیم تا اگر اتفاقی پیش آمد، آنها را به لیست تیم اضافه کنیم. مطمئنم تیم فعلی به قدری خوب است که نتیجه خوبی در بحرین بگیریم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص جدایی یک روزه محمدرضا اخباری از اعضای این تیم و پیوستن او به اردوی تراکتور اعلام کرد: خیلی ها هستند که کوشش می نمایند این موضوع را عظیم و بغرنج جلوه بدهند. روزهای گذشته فیفادی نبود و ما فقط می توانستیم بازیکنانی از باشگاه ها قرض کنیم تا آنها را در اردوی تیم ملی داشته باشیم.

اسکوچیچ راجع به اینکه تیمش بدون ملاقات تدارکاتی در اردوی جاری به مصاف حریفان خود می رود، اعلام کرد: ما بر خلاف سایر تیم ها، چهار بازی در بحرین داریم و منطقی نبود در این شرایط آب و هوایی، بازی اضافه ای داشته باشیم. این موضوع به دلیل خستگی بازیکنان بود و ارتباطی به فدراسیون فوتبال نداشت. ما یک بازی بیشتر از سایر تیم های گروه داریم و احتیاج نبود فشار را روی خودمان افزایش دهیم.

هر کاری از دست مان برمی آمد، انجام دادیم و همچنان کوشش می کنیم.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: مسائلی وجود داشت، اما تمرکز خود را روی کارمان حفظ کردیم و افراد زیادی از ما حمایت می نمایند. به خاطر آنها با انرژی کامل به بحرین می رویم و تیم خیلی خوبی داریم. به همه قول می دهم بازی های خیلی خوبی از تیم ملی خواهند دید. نمی توانیم در استادیوم در کنار مردم باشیم، اما همه شما مردم در تلویزیون همراه ما هستید و از ما حمایت می کنید. قول می دهم با ارائه بهترین عملکرد به ایران بازمی گردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 972

به "اسکوچیچ: احتیاج نبود با بازی تدارکاتی، فشار را روی تیم ملی افزایش دهیم، با ارائه بهترین عملکرد به ایران برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: احتیاج نبود با بازی تدارکاتی، فشار را روی تیم ملی افزایش دهیم، با ارائه بهترین عملکرد به ایران برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید