اتباع خارجی مقیم گلستان در بحران کرونا حمایت می شوند

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان با اعلام حمایت از مهاجران آسیب پذیر استان در بحران کرونا گفت: برای پیشگیری و مهار بیماری در کنار جامعه پناهندگان هستیم.

اتباع خارجی مقیم گلستان در بحران کرونا حمایت می شوند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی دهرویه در این زمینه اظهار کرد: طی یک ماه اخیر تهیه و توزیع 500 بسته بهداشتی به ارزش هر بسته یک میلیون ریال شامل مایع دستشویی، شامپو، صابون، وایتکس، پودر لباسشویی، محلول ضدعفونی، دستکش لاتکس، دستکش کار، پد بهداشتی و همچنین تهیه و توزیع 500 بسته مواد غذایی هر بسته به ارزش 2 میلیون ریال در مناطق حاشیه شهرهای گرگان، گنبد کاووس و شهر فاضل آباد اجرا شده است.

به گزارش استانداری گلستان، وی بیان داشت: همچنین توزیع بروشورهای اطلاع رسانی در خصوص نحوه پیشگیری و مهار کرونا در میان جامعه افاغنه پناهندگان استان گلستان از دیگر اقدامات بوده است.

دهرویه گفت: باوجود اقدامات اجرا شده همچنان پیگیری و رصد جامعه پناهنده مقیم استان گلستان و دریافت آمار و اطلاعات آنان در دستور کار اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری است تا سایر خدمات لازم انجام شود.

در گزارش استانداری گلستان اشاره ای به آمار اتباع خارجی مقیم استان نشده است.

گفته می شود بیشترین جمعیت اتباع خارجی مقیم گلستان را افغانستانی ها تشکیل می دهند که عمدتا در شهرهای گرگان و گنبد ساکن هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 214

به "اتباع خارجی مقیم گلستان در بحران کرونا حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتباع خارجی مقیم گلستان در بحران کرونا حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید