آلمان: فراوری واکسن کرونا احتمالا سال ها طول خواهد کشید

به گزارش مجله صادق ویلا، وزیر بهداشت آلمان با اشاره به اینکه فراوری واکسن یکی از چالش برانگیزترین و دشوارترین اقدامات در پزشکی است، تاکید نمود که فراوری واکسن کرونا احتمالا سال ها به طول بیانجامد.

آلمان: فراوری واکسن کرونا احتمالا سال ها طول خواهد کشید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه فوکوس آلمان، ینز اشپاهن، وزیر بهداشت آلمان در تبادل نظر با یک رسانه آلمانی بیان کرد که فراوری واکسنی برای مقابله با کرونا احتمالا سال ها طول می کشد.

وی با اشاره به اینکه رویکردهای بسیار امیدوار کننده ای وجود دارد در عین حال فراوری واکسن را از چالش برانگیزترین و دشوارترین اقدامات در پزشکی دانست.

اشپاهن با تاکید بر اینکه اگر این موفقیت در عرض چند ماه رخ دهد شاد خواهد شد، در عین حال گفت: اما ما باید واقع بین باشیم. فراوری واکسن کرونا می تواند سال ها طول بکشد و مشکلاتی می تواند ایجاد گردد، همان طور که ما در فراوری دیگر واکسن ها دیده ایم.

قرار است روز دوشنبه در یک کنفرانس آنلاین بین المللی که به ابتکار کمیسیون اروپایی برگزار می گردد حدود 7.5 میلیارد یورو برای فراوری واکسن کرونا و داروهای ضد این بیماری جمع آوری گردد.

وزیر بهداشت آلمان با اشاره به فرایند خوب پیشرفت ها برای مقابله با شیوع کرونا از کاهش گام به گام محدودیت های ضد کرونایی در این کشور اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 264

به "آلمان: فراوری واکسن کرونا احتمالا سال ها طول خواهد کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان: فراوری واکسن کرونا احتمالا سال ها طول خواهد کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید